sobota, 31 grudnia 2016

Koniec roku i postanowienia noworoczne

Zacznę od dobrych wieści- moja wczorajsza znajda pojechała przed chwilą ze swoimi właścicielami do domu- abyście mieli obraz paniki, jaka ją ogarnęła po wybuchach petard- uciekając przebiegła ok. 10 km- nawet w tej miejscowości nie wieszałam ogłoszeń, na szczęście koleżanka syna właścicielki zrobiła zdjęcie mojemu ogłoszeniu i przesłała je do właściwej osoby :) Z mojego karmnika petardy dzisiaj wypłoszyły ptaki, jest mi strasznie przykro i się martwię, bo idą przymrozki, dla egzemplarzy w gorszej kondycji może to być bardzo duży problem...
Z okazji nadchodzącego Nowego Roku robię postanowienia, dla odmiany takie, które mam nadzieję i szansę wykonać, więc zaczynamy:
1. Ograniczę ilość zjadanych słodyczy.
2. Zacznę jeść więcej warzyw i owoców.
3. Będę startować w WKKW
4. Schudnę co najmniej 5 kg
5. Ograniczę ilość wypijanych słodkich napojów.
6.Zwiększę ilość spożywanych posiłków, ale zmniejszę porcje.
7. Nie będę się przejmować toksycznymi ludźmi.
8. Będę więcej czasu poświęcać rodzinie.
9. Nie będę się skupiać na negatywnych zdarzeniach.

Wam życzę spełnienia Waszych postanowień i przede wszystkim tego, aby nadchodzący rok był lepszy od mijającego. Szampańskiej zabawy (nawet tej w bardzo wąskim gronie) i do zobaczenia na blogu w Nowym Roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz