poniedziałek, 14 maja 2018

Magdalena Kordel "Wymarzony czas"


Cóż, wracam po długiej przerwie spowodowanej nawałem pracy- na szczęście na książkę zawsze znajdę czas ;) I mam kilka recenzji do napisania.
Zaczynam od drugiego tomu serii o mieszkańcach Malowniczego z bardzo prostej przyczyny- do pierwszego tomu miałam zastrzeżenia i nie byłam pewna, czy wrócę do tej autorki, jednak losy Madeline tak mnie zaintrygowały, że postanowiłam dać drugą szansę tej serii. I nie żałuję.
Autorka w kolejnej części porusza trudne tematy- przemocy w rodzinie, ludzkiej zawiści oraz małości, a także adopcji. Na szczęście główna bohaterka nie dość, że sama jest zwyczajnie dobrym człowiekiem, to jeszcze ma przy sobie życzliwe osoby. Nie była to lektura wyłącznie lekka, miałam momenty bardzo dużego napięcia. Jak zwykle, nie będę spoilerować treści, powiem tylko, że tą pozycją Magdalena Kordel ostatecznie mnie kupiła i zapisuję się do jej fan-clubu.
Gorąco polecam

1 komentarz: