niedziela, 5 marca 2017

"Chuć, czyli normalne rozmowy o perwersyjnym seksie"

Tym razem dorwałam się do kolejnej pozycji traktującej o łóżkowych sprawach, przyznam się, że trochę przez przypadek- tym razem buszowałam na wyprzedażach w Matrasie i kupiłam tą książkę za szalone 9,90zł. Wyobraźcie sobie, jaką zrobiłam minę, gdy zobaczyłam jej ceny na portalach aukcyjnych.
"Chuć..." jest napisana w formie rozmowy dziennikarki z seksuologiem- para Andrzej Depko i Ewa Wanat prowadzili wspólnie audycję w TOK FM pt. "Kochaj się długo i zdrowo". Wydana wspólnie książka jest naturalną kontynuacją tych programów. Moim zdaniem to kolejna pozycja obowiązkowa każdego dorosłego człowieka. Napisana ludzkim językiem i bez zadęcia, choć momentami miałam wrażenie, że pan Depko dał się trochę w tej rozmowie zdominować. Nie zmienia to faktu, że wypuścili ogrom wiedzy potrzebnej każdemu- oswajającej wszelkie parafilie, tłumaczącej skąd się one biorą i na czym polegają. Moim zdaniem ważne jest również to, że jest osobny rozdział o osobach LGBT, z wyraźnym zaznaczeniem, że homoseksualizm nie jest chorobą, tylko inną orientacją seksualną. Kolejna bardzo istotna rzecz- dość dużo jest napisane o odczuciach osób zarówno z parafiliami, jak i homoseksualnych. Pozwala to spojrzeć na nie od tej ludzkiej strony i je lepiej zrozumieć.
Podsumowując- polecam każdemu przeczytać nawet kilka razy, w celu utrwalenia wiedzy. Myślę, że nieraz będę do niej wracać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz