niedziela, 22 lipca 2018

Whitney G. Seria "Domniemanie Niewinności" - "Oskarżyciel", "Niewinna", "Prawo Miłości"


Oto kolejna seria, z gatunku erotycznych, którą przeczytałam. Mamy tutaj ciekawy pomysł na fabułę- otóż studentka prawa, która marzy o tym, żeby zostać zawodową baletnicą, poznaje na forum dla praktykujących prawników wybitnego przedstawiciela tego zawodu (jak to w literaturze tego rodzaju bywa, jest on wybitny również pod względem wielkości posiadanego przyrodzenia), zaprzyjaźniają się, ale ona za żadne skarby nie chce spotkać się z nim osobiście- znajomość ta kwitnie w sieci oraz w rozmowach telefonicznych. Jest tylko mały szkopuł Aubrey nie przyznaje się, że jeszcze nie jest prawnikiem, a także okłamuje Andrew w kwestii swojego wyglądu- nabiera to znaczenia, gdy przez przypadek poznają się osobiście... Akurat dla Andrew, który został skrzywdzony przez najbliższe mu osoby, jest to ogromna przeszkoda...
W prawdzie w moich postach rzadko spoileruję, ale tutaj mam ogromny problem- całą serię opisuję w jednym poście z bardzo prozaicznej przyczyny- cała ta seria powinna być wydana w jednym tomie i wtedy byłaby warta ceny widniejącej na okładce trzeciej części. Dwie pierwsze są cieniutkie - przeczytanie ich to kwestia godziny na każdą... Wielka szkoda, bo autorka miała naprawdę fajny pomysł na ten rodzaj literatury- czyta się miło, łatwo i przyjemnie :)

4 komentarze:

  1. Mnie jakoś ten cykl nie kusi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś dostała go w prezencie lub okazjonalnie, to można się skusić, tak to nie namawiam zbyt usilnie- takich książek są dziesiątki.

      Usuń
  2. Mam w planach tę serię. Jestem ciekawa czy mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki fajne, ale powinny być wydane w jednym tomie

      Usuń