niedziela, 16 sierpnia 2020

Park Dinozaurów w Nowinach Wielkich

Po przerwie wracam, aby polecić fajne miejsce na rodzinny wypad. Pierwszy, nieoczywisty plus - park znajduje się praktycznie w lesie, więc upał tak bardzo w nim nie doskwiera. Można go odwiedzić również w bardzo ciepłe dni😃
Na miejscu przywitał nas dobrze zorganizowany, bezłatny parking
Wejście do Parku naszej trójki kosztowało 53 zł. Wydaje mi się, że nie jest to ani tanio, ani drogo. Po prostu adekwatnie do zawartości 😉
Od samego wejścia niespodzianka- po terenie parku chodzą luzem oswojone egzotyczne zwierzaki przypominające sarny, jak dla dzieci -super. Jedyna uwaga-automat, w którym można dla nich kupić karmę widziałam cały jeden- obawiam się, że większość odwiedzających jednak karmi je jedzeniem dla nich nieodpowiednim. Z resztą, jak widać na zdjęciu, głodne nie chodzą.
Idąc dalej, bardzo podobały mi się tablice edukacyjne- fajnie opracowane i zadbane, nie wiem jak długo działa ten obiekt, ale wszystko sprawiało wrażenie nowego. 
Dodatkowo, fajny klimat jest wprowadzany przez kamienne tablice z nazwami okresów. 
Na terenie obiektu jest dużo scenek z życia dinozaurów, aby dodatkowo je urzeczywistnić, są odtwarzane z głośników odgłosy- moja córka trochę się bała.
W parku są również sceny polowań z udziałem praludzi, a także modele zwierząt, które raczej po Ziemi nie chodziły, co nie zmienia faktu, że wartość edukacyjna tego miejsca jest bardzo duża
Z rzeczy dodatkowych- są place zabaw dla mniejszych dzieci, koło nich znajdują się miejsca, gdzie rodzice mogą sobie usiąść i odpocząć. 
Podsumowując- myślę, że jest to naprawdę niezłe miejsce na wypad z rodziną. Moja pięciolatka była zachwycona 😃

3 komentarze:

  1. Mijałam kiedyś ten park, ale nie weszłam. Super, że twoja córka jest zadowolona z tego miejsca i wypadu.

    Pozdrawiam, Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój siostrzeniec na pewno będzie zadowolony z wycieczki do tego miejsca. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj fajne miejsce dla maluchów. Szkoda, ze mam juz starsze dzieci.

    OdpowiedzUsuń